בניהול תיק, ככל שעולה הצורך, אנו ערוכים להילחם עבור לקוחותינו בבית המשפט באסרטיביות ואורך רוח, אך תמיד עומדת לנגד עינינו מטרת העל שהיא – השגת הפיצוי המקסימלי במינימום זמן. לכן, ניהול חכם ונכון של הליך פשרה מאפשר להביא את ההליך לסיומו בטרם מתן פסק דין ולעיתים, אפילו בטרם הגשת תביעה, מבלי "להתפשר" על הסכום.
במקרה שלפנינו, מדובר בלקוח שעבר תאונת דרכים בדרך לעבודה ובגין ליווי צמוד והכוונה שלנו, המוסד לביטוח לאומי קבע לו נכות בשיעור 19%. מיד לאחר הגשת התביעה כנגד חברת הביטוח של הרכב בבית משפט השלום בהרצליה מספר הליך – 15104-12-20 פנינו לחברת הביטוח בכדי לנהל משא ומתן לסיום התיק. לאחר דין ודברים, הצלחנו להשיג סכום גבוה ביחס לנכות שנקבעה, בסך של 250 אלף ₪ וזאת, מעבר לתגמולי מלל שהלקוח קיבל בסך של 143,100 ₪. כל זאת, טרם הגשת כתב הגנה ולמעשה ללא ניהול ההליך בין כותלי בית המשפט. לסיכום, הלקוח קיבל פיצוי כולל בסך של 393,100 ₪ בגין התאונה שעבר בתוך חודשיים לערך מיום הגשת התביעה